loading...
وبگردی
حسین بازدید : 806 دوشنبه 19 تیر 1396 نظرات (0)

درآوردن النگو های تنگ از دست با چند روشی بسیار ساده را میخواهیم امروز به شما آموزش دهیم . یکی از مشکلات امروزی خانم در درآوردن النگو های تنگ از دست است که با چند راهکاری ساده امروز به شما نحوه خارج کردن النگو های تنگ از دست را میدهیم.برای اینکار به وسایل خاصی نیاز ندارید و در منزل میتوانید آن را انجام دهید. برای دیدن به ادامه مطلب بروید.

النگو یکی از وسایل زینت بخش در دست خانم ها بوده که از گذشته تا کنون جذابیت خاصی برای مردم از جمله خانم ها داشته است ، که النگو های طلا به علت زنگ نزدن و زیبایی خاص خود توانسته اند در دل خانم ها جای گیرند. اما در این میان مشکلاتی هم وجود دارد.

شاید تا به حال النگو های تنگ را در دست خود انداخته ایید ولی متاسفانه بعد از وارد شدن در دست شما دیگر خارج نمیشود ! به طوری که شاید فکر کنید شکستن النگو بهترین راهکار برای خارج کردن النگو های تنگ از دست است ! ولی شکستن یک النگوی طلا علاوه بر هزینه های زیاد ، دردسر هایی هم در پی دارد. خب چرا وقتی میشود ما با راهکاری ساده آن را از دست خود خارج کنیم ، خود را به دردسر بیندازیم؟

آموزش درآوردن النگو های تنگ از دست

برای اینکار کافیست دست خود را لیز یا نرم کنید ، می توانید از روغن ، کرم ، یا صابون استفاده کنید... مچ خود را تا میتوانید لغزنده کنید و بعد النگو را به آرامی از دست به بیرون بکشید. و می بینید که به راحتی النگوی تنگ شما از دستتان خارج میشود ، بودن اینکه بشکند یا ضربه ببینید. بعد از آن دست خود  و النگو را بشویید.

اگر شما هم ترفندی در این راجب بلدید یا این ترفند مورد رضایت شما بود در قسمت نظرات اعلام کنید تا دیگران هم مورد استفاده قرار دهند.

منبع : هایپر کینگ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو